Dziś się uśmiecham :)

Musze sobie zostawić na pamiątkę ten dzień do którego fajnie będzie wracać myślami ;)


Nuda? Rutyna dnia codziennego? ...wystarczy ogród i budzą się emocje ;) 
Tworzenie własnego Raju dla siebie i bliskich, miejsce gdzie jestem sobą! 
Przestrzeń w którym króluję, moje miejsce gdzie działam!
Tutaj uczę się dostrzegać piękno, doceniać przyrodę i jej prawa, wyciszam się a nawet wracam do chwil dzieciństwa...
Tworzę sama pracą, która sprawia mi radość i przyjemność, czuje się potrzebna, robię coś od podstaw i po swojemu! 
Mój Różany Raj rozwija się i upiększa... chciałabym aby zachęcał, motywował innych do działania i zarażał pasją! 


A tu artykuł który także przyniósł radość i  nowe różyczki do ogrodu...;)  Dzięki Rozaria 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Róże pierwszy rok po posadzeniu.

Zadbajmy o róże usuwając dzikie pędy.

Duma i ozdoba ogrodu-Żywopłot różany!